Hos Fyns Kran Udstyr er vi specialister i servicearbejde offshore. Fra vores base på havnen i Esbjerg servicerer vi en lang række nationale og internationale kunder med lovpligtige eftersyn.
Kravene til løfteudstyrscertificering og løbende servicering inden for offshoreindustrien er omfattende og skrappe. Hos Fyns Kran Udstyr A/S har vi i mange år hjulpet vores kunder med at sikre den løbende servicering af deres løfteudstyr, samt sikre at den fornødne dokumentation er til rådighed.
Service 24/7
Vi er klar 24 timer i døgnet - 365 dage om året på +45 7015 2015.
Dokumentation med det samme
Få muligheden for at hente alt dokumentation på dit eftersete løfteudstyr - med det samme - eller scan den påsatte label og se det hele via mobilen.
Base i det maritime miljø i Esbjerg
Du finder vores offshore service center på H E Bluhmes Vej 19 - 6700 Esbjerg.
Eftersyn efter faste procedure Vi efterser dit grej efter fastlagte produre og du kan se præcist hvad vi har gennemgået på enkelte udstyr på¨det individuelle certifikat.
Udskiftning og reparation Med vores reservedelslager, sker udskiftning og mindre reparation, som hovedregel i forbindelse med testen, derfor er dit løftegrej certificeret og klar til brug når du modtager det igen.
Få muligheden for at leje lige det du mangler til dit næste løft Vi garantere sikkert og pålideligt løftegrej og du slipper for at binde kapital. Se vores en del af vores store sortiment her >> – eller ring nu på 7015 2015.
Få gratis adgang til Danmarks bedste servicesystem Du får dine data og certifikater uden ventetid og adgang via web og app. Se mere om fordelene her >>
One Stop Rigging er en full-service løsning der inkluderer certificering, vedligehold, fragt og obevaring når containeren ikke er brug.
Med en serviceaftale hos FYNS KRAN UDSTYR A/S er De sikker på, at fristen for det årlige eftersyn ikke overskrides.
Aftalen indebærer, at vi forpligter os til at kontakte Dem hvert år inden for et fire ugers interval omkring årsdagen for tidligere års eftersyn, for at træffe aftale om ny test.
En serviceaftale sikrer, at defekter og slidtage opdages før der sker driftsstop og uheld, og at de lovpligtige eftersyn foretages efter de gældende regler.
Serviceaftalen er en fordel for Dem, da De slipper for selv at skulle huske, hvornår Deres løftegrej skal testes. Ligeledes gør det vores planlægning mere effektiv, og reducerer kørselsomkostningerne og dermed Deres pris på eftersyn og test.
Vores servicecentre i både Esbjerg og Odense er begge udstyret med trækbænke til trækprøvning af forskellige emner. Du kan begge steder efterfølgende få udleveret en video af testen som denne vist til venstre. Vi udsteder selvfølgelig også den relevante dokumentation.
Vores udstyr til spoleopgaver er som udgangspunkt placeret i hos vores servicecenter i Esbjerg. Alt udstyret er dog flytbart og derfor kan vi udføre spoleopgaver på alle lokationer.